woensdag 30 april 2014

Verliefd op m'n nieuwe voorraad!!!

Het leek wel Sinterklaas...
De nieuwe bestelling kwam binnen voor mijn webshop. 
Ik moest me inhouden om niet gelijk alles er uit te graaien en te bekijken.
Maar.... dat deed manlief al. 
Hij was blijkbaar net zo nieuwsgierig als ik.
Toen de meiden op bed lagen , ben ik gaan ordenen, inboeken, prijzen en genieten!
Vanmiddag foto's gemaakt en vanavond zet ik ze in de webshop.
Zaterdag gaat alles , samen met wat ik al had, mee  naar de Puur & Anders Fair in Putten.


Hier een kiekje van een klein deel van de kaarten, stempels, vintage envelopjes, 
stickers , zakjes en nog zoveel meer!
Kijk even links onderin de fotocollage. 
Onwijs leuk briefpapier in 13x18 .
Brieven schrijven wordt weer hot.
 Het 'Love Story' doosje zit vol met 
kleinen vierkante kaartjes in lomo stijl. Wel 70!

Wat bij mij ook al snel in gebruik genomen is:
Een 'leren' pennenetui.
Heb bedacht dat dat een mooi plekje is voor mijn haaknaalden!


 Nog ééntje dan...

Retro recepten stickers in vier soorten! Elk pakje heeft maar liefst 10 velletjes.

Ukkepuk wordt wakker en moeder moet nodig achter de pc vandaan en de zon in.
Straks nog even prijsjes en teksten schrijven op zwarte labeltjes (Ja, die zaten er ook bij ).
VERGEET IK NOG HELEMAAL TE ZEGGEN DAT DEZE WEEK ZOMER IN DE WINKEL LIGT.
STEM:PELFUN STAAT ER IN !
 


Tot Blogs!
-X Bou-

1 opmerking:

  1. Leuk, Leuk, Leuk... ik word er hebberig van.. straks ff neuzen op je site, als hier de boel in bed ligt!

    BeantwoordenVerwijderen