zondag 4 januari 2015

Een frisse start

Happy New Year!

En toen was het opeens weer januari.
Het doet met goed. Een frisse start. Uit de drukte van de Feestmaand.
Ik heb er van genoten, maar merkte toch wel dat ik de Kerstvakantie echt nodig had.
Morgen hoop ik weer van start te gaan op school. 
De webshop blijft nog een weekje dicht voor stempels maken.  Zo had ik even lekker de tijd om na te denken over nieuwe dingen, rust te zoeken  en  vooral veel, héél veel zooi opruimen!

Op dit moment schijnt de zon en spelen de kids heerlijk buiten.
Eigenlijk hoor ik daar nu ook te lopen natuurlijk, maar ik geniet vanachter de pc ook echt van de zon.
Lekker even in m'n uppie mijmeren over de komende tijd.
Het afgelopen jaar was een startersjaar voor ons. We hebben op markten gestaan, heel veel leuke spulletjes verkocht, honderden bestellingen de deur uitgedaan en vele stempels ontworpen en gemaakt.
Ik heb gemerkt dat de vintage, brocante en diy markten toch echt de beste plek voor Stempelfun zijn.
Soms stonden we op een markt waar het 'theezakjes-vouwen-gehalte' wel een beetje hoog was.
We zijn toch een beetje van het wat stoerdere segment ;-)

In februari is het een jaar geleden dat ik naar de KVK stapte en naast m'n baan Stempelfun officieel startte.
Om het feestelijk te houden ben ik in de webshop gestart met de lijn 'Feest!'
Ik ben al flink aan het rondkijken wat er allemaal bij moet, maar het begin is er.
Ik stel u voor:
'ZAKJE FEEST'

 Dit diy pakketje bevat een rolletje feesttape, 5 meter bakkerstouw en 60 confetti-rondjes.
Hier kun je een lange slinger van maken met 30 'bolletjes'.  
Je plakt ze met een stukje tape vast aan  het touw. Ik heb ze gemaakt in pastelkleuren en in primaire kleuren. Ooit kreeg ik zoiets cadeau bij de Flow. Je moest de bolletjes zelf samenvoegen en aan een lijntje hangen. Het was erg leuk om te doen (vooral ook met kids) en de reacties op de vrolijke slingers waren erg lovend. Ik heb eens rond zitten kijken op het internet en kon het niet in deze vorm ergens vinden.
Wel las ik dat je het 'makkelijk' zelf kon knippen.  Tja, dat is waar. Maar na 60 rondjes ben je dan waarschijnlijk niet meer zo crea-minded en belandt de slinger ergens in een hoekje zonder dart hij ooit mooi heeft mogen hangen in je kamer.
Bij een super leuke leverancier in Engeland bestelde ik hip en stevig papier en ben een avondje gaan snijden met de machine waar ik ook de letterslingers mee maak. Hij snijdt er gelijk een inkeping in, zodat de bolletjes goed in elkaar te vouwen zijn. 

Met grote ogen stonden de meiden te kijken naar de vrolijke balletjes die elke keer uit de machine kwamen.
'Die willen wij ook!!!'  Gelukkig is Maartje bijna jarig en kunnen we snel een middagje losgaan.

Zelf ben ik helemaal weg van de zakjes. Nu nog afwachten of anderen dat ook vinden ;-)
Op naar nog meer leuke creatieve feestelijkheden voor 2015.Tot gauw

By Bou

Geen opmerkingen:

Een reactie posten