dinsdag 21 oktober 2014

Herfst, Sint & te veel ideeën!

Opeens is de zomer echt voorbij..
De herfst wou maar niet komen. (Behalve tijdens onze zomervakantie dan )
Eigenlijk gaan we al jaren elke herfstvakantie naar Ouddorp, maar dit jaar niet.  We weten ondertussen wel wat regen , veel regen, doet met je humeur in zo'n weekje vakantie.
We rommelen wat in huis, de tuin, ik doe een poging om de meiden van nieuwe muts en sjaals te voorzien, maar moet nog op zoek naar de wol en ik probeer de website weer een beetje up to date te maken. Ik geloof dat ik net wel 80 nieuwe foto's van pasgemaakte stempels er op gezet heb.
Ik moest ze stuk voor stuk uploaden...hmm dat moet anders kunnen maar ik weet nog niet hoe.

Stempels maken en ontwerpen staat even een weekje in de rust. Bestellingen uit de webshop worden wel verstuurd door manlief. 
Ik merk dat ik door de week weinig aan de extra dingen rond Stempelfun toe kom en daar nu bewust even de tijd voor kan nemen.
Vanmorgen nog wel even stiekem een klant geholpen die haar stempel op kwam halen. Ze wilde nog meer spulletjes en ik nam haar even mee naar boven om het zelf uit te laten zoeken.
Ik had nog nooit een klant in m'n 'stempelhok' gehad en genoot stiekem wel een beetje van de 'oh wat super, leuk, kijk nou' - opmerkingen. Het is zo leuk om deze dingen te kunnen delen met mensen die je werk waarderen en er ook zo van kunnen genieten.

Naast het plannen van een aantal markten in het najaar, ben ik op zoek naar ideeën om workshops te geven. Er zit van alles in m'n hoofd, maar het moet nog even geordend worden.

Wat ideetjes die voorbij kwamen :
Sint & inpakken


Kerst 

Kerst & tafelen

Papier & Stamps

Als ik er uit ben, laat ik het weten!

By Bou

PS
Stempelfun is op 26 november bij de Ladiesnight in Baambrugge,
6 december bij de Kerstkadofair in Achterveld,
10 december in Veenendaal in de Ellekoot,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten